Friday 28 July 2017

Saiful Amin Forex Trading


Sebelum masuk ke page utama saya nak pastikan untuk newbie yang ZERO tentang Forex. Sila baca capítulo 1 terlebih dahulu. Sehari sila fokus untuk 1 capítulo .. Lepas dah faham Capítulo 1 baru la masuk Capítulo 2. begitu jugak dengan Capítulo 2 .. begitu jugak selanjutnya. Saya tak mahu anda terus baca capítulo seterusnya tapi capítulo sebelum ni anda belum faham lagi trocadilho. Harap jelas ya disini .. Ramai newbie2 ada beritahu saya pening untuk fahamkan semua ni sedangkan baru junte-se a belajar arini dan semalam. huhu. Tiada comerciante ponami, dari zero boleh faham semua ni dengan pantas dalam masa 24 jam. Semua ni memerlukan masa. Tapi dalam blog yang saya sediakan ni saya sudah memberikan penjelasan yang cukup jelas dan saya tidak memasukkan langsung tentang teknikal menggunakan fibonaci dan indikator. Jika saya masukkan bahagian ni mmng lagi merungsingkan ada untuk faham. ) Ok jika anda sudah jelas dengan penerangan diatas sila klik ENTER dibawah. Blogger templates Obter atualizações por emailSelamat datang ke Online Forex Learning Por Saiful Amin. Disini saya akan terangkan apa yang patut anda tahu dalam forex. Apa info penthouse yang sepatutnya anda tahu. Yang tak penting dan buatkan anda penning untuk faham saya tidak akan masukkan. Sebab saya dahulu pon macam anda. Ada beli 2 ebook bahasa melayu. Serius saya cakap mmng saya susah nak faham. Sebab pada saya ia terlalu avança no new yang baru nak mengenali forex. Last2 saya kaji sendiri saja macam mana preço bgerak dan bagaimana dia boleh bertukar arah dan dimana tempat preço akan singgah. Jadi teknik yang akan saya ajarkan nanti jugak tak rumit dan mudah untuk anda faham. Sebab tiada unsur2 indi, fibonaci, garisan2 yang banyak. Teknik saya nnti 100 FOREX básico. Bawah ini saya ada sediakan beberapa Capítulo yang perlu anda baca satu persatu. Ok, pertama sekali anda harus buka demo akaun. Cara-cara nak buka sila klik link dibawah ini. Selepas selesai buka akaun demo anda boleh la ikuti Capítulo - capítulo dibawah ini. Tak banyak mana pon. ) Kepada yang berada didalam newbies do grupo jika anda dah faham bagaimana nak trade dan dah faham baca chart. Anda boleh wasap saya 60176266634 untuk request ditransferkan ke grupo sinal dan perbincangan. Amaran Mohon kerjasama anda untuk tidak menyebarkan link blog ini. Saya tidak halalkan ilmu ini jika anda memberitahu sesiapa berkenaan link ini. Harap semua dapat hormati kerja tangan saya ini ya walaupon ianya tidak sehebat ilmu dari sifu yang lain. Publicações Populares Selamat datang ke 39Online Forex Learning39 Por Saiful Amin. Disini saya akan terangkan apa yang patut anda tahu dalam forex. Apa i. Lista não ordenada Mensagens recentes Widget de texto Arquivo do blog Receba atualizações por email

No comments:

Post a Comment